Name:
Location: Belgium

Thursday, November 09, 2006

2 dagen voor de operatie

Nog 2 dagen te gaan tot mijn FUE-haartransplantatie. Ik kijk er echt wél naar uit, zeker nu mijn haar al kort geschoren is. (Om aan de idee te wennen om een lange periode met zéér kort haar rond te lopen, is mijn haar enkele dagen voor de operatie afgeschoren. Misschien een tip; je zou je haar zeker een week op voorhand moeten kortwieken. Zo kan je omgeving, en jijzelf al wat wennen aan je nieuwe coupe.) Nu valt het pas goed op dat mijn haarlijn niet alleen terugwijkend is maar dat ik steeds minder en minder haar begin te hebben. Dit is geen leuke gedachte naar de toekomst toe. Vandaar mijn stap naar de ProHairClinic. Of ik zenuwen heb? Niet echt of niet echt veel, ik probeer er rustig naartoe te leven. Hoe zeggen ze dat nu ook alweer; “Wie mooi wil zijn, moet lijden”…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home