Name:
Location: Belgium

Thursday, November 09, 2006

2 dagen na de operatie









Dit zijn foto's die vandaag genomen zijn. Achteraan zie je enkel nog kleine rozige puntjes.
Vooraan zie je het gebied waar mijn 2000 grafts zijn ingeplant. Beetje rood, beetje korstjes, alles normaal!

Vandaag voel ik noch pijn, nog jeuk, weinig of geen zwelling. Er zijn wel allemaal hele kleine korstjes te zien in het implantatiegebied, maar daar zal ik nog zeker een weekje mee moeten leven.
Ik moet wel mijn moed bij elkaar rapen om naar buiten te komen. Mensen kijken een beetje. Niet schrikwekkend, maar je kan zo zien dat ze zich afvragen wat ik op mijn hoofd heb. Het is dus al heel duidelijk dat er wel degelijk iets op mijn hoofd te zien is, maar lang niet wat... niemand kan dus zien wat ik heb laten doen. Best wel grappig dat iedereen tegen mijn haar praat in plaats van tegen mij.
Slapen valt beter en beter mee. De angst om "verkeerd" te gaan liggen, ebt stilaan weg. 48 uur na de operatie is het gevaar op graftverlies zo goed als geweken, heeft men mij verteld. Lekker slapen vanacht dus.
Ik hoef me nergens zorgen over te maken. Ik voel me prima, ik heb geen pijn en alles is perfect normaal. Trouwens, ik kan altijd met mijn vragen of zorgen terecht bij Dr. De Reys en zijn team. Leuk te weten dat je er niet alleen voor staat.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Uw blog is heel leuk, maar is het werkelijk zo pijnloos?

1:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoeveel greffes werden er in totaal getransplanteerd?
De haarlijn ziet er niet professioneel uit.

2:48 PM  
Blogger Dirk said...

Het is werkelijk zo pijnloos. Het lijkt misschien niet zo, maar je hebt er echt helemaal geen last van! Er zijn in totaal een kleine 2200 graftjes getransplanteerd. En ja hoor, de haarlijn is zeer professioneel. Die mensen zijn er elke dag mee bezig, die weten echt wel wat ze doen. Het ziet nog wat rood en lijkt daarom sterk afgelijnd, maar je zal zien, dat het dik ok is!

7:53 AM  

Post a Comment

<< Home