Name:
Location: Belgium

Tuesday, November 14, 2006

1 Week na de operatie
----------------------
Totaal nergens last van. Wel nog wat korstjes, maar binnen enkele dagen zijn deze ook weg. Ben reuzeblij met het resultaat. Ik vind het wel spijtig dat de haartjes die ingeplant zijn, nu eerst moeten uitvallen (worteltjes blijven wel staan) om dan terug te groeien. Dus, om meer haar te willen, moet je eerst minder haar hebben. :-)
De reacties van de mensen die me goed of minder goed kennen zijn nogal uiteenlopend. Van "gevallen" tem "bazige vrouw". Mensen denken niet meteen aan een transplantatie maar ik vind het niet écht moeilijk meer om daar nu over te praten. Als iemand mij iets vraagt, zal ik perfect antwoorden hoe en wat er gebeurd is. Mensen schrikken er ook niet meer van. Zet je tv maar is op VTM of VT4 en je wordt overstelpt met de "welzijn- en gezondheidsprogramma's".
Er goed uitzien is totaal geen doodzonde.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home