Name:
Location: Belgium

Thursday, November 16, 2006

Foto's 8 dagen na de operatie



6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoi Dirk,

Heb je ook foto's van voor de operatie en dan het liefst met je haar wat langer? Het ziet er goed uit nu maar om te volgen of het eindresultaat goed is zou het mooi zijn de situatie te zien van voor de operatie. In ieder geval veel succes de komende tijd!

3:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Dirk, het is erg leuk om je ervaringen te lezen. Ik huppel 2 dagen achter jou aan (ben op 9-11 behandeld bij Prohair) en ik zie dat het genezingsproces bij mij ongeveer hetzelfde verloopt. Naar 1 ding ben ik nog wel nieuwsgierig. Groeien de ingeplante haren bij jou in hetzelfde tempo uit als de andere haren of blijven ze achter in groei?

1:09 PM  
Blogger Dirk said...

Hoi Arthur,

De ingeplante haartjes hebben wel wat meer tijd nodig ja. Ze moeten nog eerst uitvallen (hopelijk vallen ze niet uit!!)

11:46 AM  
Blogger Dirk said...

Hoi Arthur,

De ingeplante haartjes groeien trager dan de andere haartjes. Normaal gezien moeten de ingeplante uitvallen. Hoeft echt niet van mij hoor. Maar ben blij dat het "genezingsproces" even goed verloopt bij jou als bij mij!!

11:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Dirk, bij mij zijn precies na twee weken veel haartjes uitgevallen in de loop van 2 dagen. De meesten denk ik zo (moeilijk te bepalen op de stukken waar tussen bestaand haar is ingeplant). Nu, na drie weken, is de rode verkleuring nog duidelijk zichtbaar, maar met wat make-up heb ik het voor de hele wereld verborgen kunnen houden. Zelfs op het werk. De roodheid vermindert maar heel langzaam.

4:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

hoe lang is het verschil van traagheid tussen beiden?

8:12 PM  

Post a Comment

<< Home