Name:
Location: Belgium

Thursday, November 23, 2006

2 weken na de operatie



Geen korstjes meer!! De korstjes zijn al bijna een kleine week van men hoofd!
Mensen die me niet kennen, zien enkel dat men haar vrij kort afgeschoren is. Wat ook leuk om horen is, is dat ik zeer goede commentaren krijg over mijn nieuwe look. Blijkbaar sta ik beter met kort haar volgens de mensen uit men directe omgeving.
Wat ik ook zéér goed vind is dat de mensen van de ProHairClinic me regelmatig opbellen om te vragen hoe het gaat en of ik tevreden ben. En of ik tevreden ben. Alhoewel, het resultaat pas effectief binnen een jaar zijn volledig resultaat bereikt zal hebben.
Mijn haar groeit als kool, wat ooit 1mm geweest was, is ondertussen een mm of 6. Beetje een verschil van dag en nacht dus. Het korte haar is tijdelijk en misschien zelfs voor herhaling vatbaar, gezien de goede kritiek. :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home