Name:
Location: Belgium

Friday, December 08, 2006

6 weken na de operatie



Ik vermoed dat de haartjes die ingeplant zijn, bijna allemaal uitgevallen zijn. Terug naar af dus. Dat is wel vervelend, al is het enkel voor de moraal...
Ondertussen ben ik al helemaal gesteld geraakt op de "ik" met het korte haar. Je zou versteld staan om te zien hoe snel haar groeit. Als ik foto's van enkel weken terug bekijk, is dat dag en nacht verschil. Mensen die me niet kennen, weten niet dat ik een transplantatie achter de rug heb. De mensen uit men omgeving weten dat en zijn, net als ik, ongeduldig om meer resultaat te krijgen en te zien. Maar alles op z'n tijd.
Wat tof is, zijn de leuke opmerkingen. Bijna altijd krijg ik nu te horen dat kort haar me beter staat dan langer. Maar toch ga ik het laten groeien, al is het maar om het resultaat van de transplantatie te kennen.
Kijk maar gerust naar men foto's van nu.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En hoe zit dat nu ?

1:31 AM  
Anonymous FUE haartransplantatie said...

Salvar is een van 's werelds top haaruitval expert, hij persoonlijk jarenlang bezig geweest als een haaruitval lijder van een jonge leeftijd op zoek naar manieren om zijn steeds dunner frontale haarlijn tegen te gaan en heeft sindsdien gebruikte zijn eigen persoonlijke reis naar andere haar verlies lijden te helpen. Salvar heeft ervaren met alle soorten van haaruitval medicatie en behandelingen voordat hij eindelijk een haartransplantatie.

10:55 AM  

Post a Comment

<< Home