Name:
Location: Belgium

Thursday, August 23, 2007

10 maanden na de operatie

Je kan zien aan de foto dat het resultaat zeer goed is. Bekijk de eerste foto maar is even en vergelijk hem met deze laatste. Ik heb het gevoel dat er nog wat haartjes moeten groeien, dus dat ik mijn eindresultaat nog lang niet bereikt heb. Fijn gevoel is dat, om minder kaal door het leven te gaan. Je krijgt meer zelfvertrouwen, voelt je beter in je vel, kortom een stapje vooruit op de beautyladder.
Over neveneffecten kan ik kort zijn, tot op heden, geen of weinig gekend. Een reden te meer dat ik deze behandeling aan elke kale man (mét donorgebied) kan aanraden.

1 Comments:

Anonymous FUE haartransplantatie said...

Salvar is een van 's werelds top haaruitval expert, hij persoonlijk jarenlang bezig geweest als een haaruitval lijder van een jonge leeftijd op zoek naar manieren om zijn steeds dunner frontale haarlijn tegen te gaan en heeft sindsdien gebruikte zijn eigen persoonlijke reis naar andere haar verlies lijden te helpen. Salvar heeft ervaren met alle soorten van haaruitval medicatie en behandelingen voordat hij eindelijk een haartransplantatie.

10:55 AM  

Post a Comment

<< Home